Існують два способи робити гроші в мережі:
1. Зробити сайт і через нього продавати товари або послуги.
2. Створити популярний сайт, і заробляти за рахунок реклами.
Який спосіб краще?
Для створення сайту першого типу вам не потрібно вкладати багато коштів. З самого моменту створення сайту ви відразу ж починаєте на ньому заробляти.
Пішовши по другому шляху, вам буде потрібно чимало зусиль і витрат, щоб створити популярний ресурс з великим трафіком, достатнім для залучення рекламодавців.
Вам здається, що легше заробити першим способом?
Давайте розглянемо два приклади.
Майкл створив сайт, який надає інформаційні послуги тим, хто хотів купити автомобіль. Відвідувачі його сайту могли за невелику плату - $ 15 - дізнатися, за якою ціною купив місцевий дилер машину у виробника. Ви заходите на сайт Майкла, робите запит, платите $ 15 - і через кілька секунд отримуєте на свій e-mail повний звіт про запитуваної інформації.
Корисний сервіс? Звичайно!
Маючи на руках таку інформацію, покупець сміливо йде в магазин, і тепер вже сміливо може торгуватися з дилером, знаючи, яку той заплатив ціну за новий автомобіль. Він може заощадити від декількох сотень до декількох тисяч доларів на купівлю машини. Звучить заманливо! Це окупає витрачені 15 доларів? Безумовно.
Ось тому Майкл продавав цілий день. Люди відвідували його сайт, купували одразу по 3-4 звіту. Один - на Subaru, другий - на Хонду, третій - на Тойоту і т.д. Майкл заробляв на цьому $ 100,000 на рік, а займало це всього 1-2 години на день. Досить легкий спосіб заробити гроші.
Але в один прекрасний день на горизонті з'явився Кріс, який прийшов і сказав: "Я зроблю краще. Я буду надавати таку інформацію для моїх клієнтів БЕЗКОШТОВНО!" Він купив доступ до бази даних, яка містить всю інформацію про дилерів і про ціни на машини. Оренда цієї бази даних коштувала Крісу $ 2000 на місяць.
Вгадайте, що він потім зробив? Він став поширювати ту ж саму інформацію, яку продавав Майкл, але БЕЗКОШТОВНО. Він зробив так, що ви можете відвідати його сайт і вибрати будь-яку машину, яку вам тільки захочеться, будь-якого року випуску, і отримаєте інформацію про закупівельну ціну. Скільки це буде для Вас коштувати? - НІЧОГО, ні цента!
Наступним кроком Кріса було наступне. Він звернувся на всі великі сайти, присвячені автомобілям, зі словами: "Навіщо давати посилання на сайт, де відвідувачі платять за інформацію про ціни? Там продають цю інформацію за $ 15, а я пропоную цю інформацію безкоштовно! Додайте краще мою посилання!"
Трохи подумавши, автори цих сайтів розмістили у себе посилання на сайт Кріса.
Ці посилання згенерували сотні і тисячі відвідувачів в місяць. Всі великі сайти, присвячені автомобілям, стали розміщувати посилання на сайт Кріса, тому що він пропонує такий зручний для клієнтів сервіс. Це їм було вигідніше, ніж розміщувати посилання на сайт Майкла, тому що тепер вони могли заявити своїм відвідувачам: "Дивіться. Ми дбаємо про своїх клієнтів і надаємо їм таку цінну і безкоштовну інформацію". Вони навіть стали друкувати статті про сайт Кріса.
Так от, після закінчення шести місяців, ні один автомобільний сайт більше не вказував на сайт Майкла - і він вже не зміг конкурувати з Крісом. Його дохід упав з $ 100,000 на рік до всього лише $ 15,000. А ще через шість місяців Майкл ВТРАТИВ СВІЙ БІЗНЕС.
Однак, Кріс ще жодного цента не заробив на своєму сайті! Навпаки, він платив щомісяця по $ 2000 за доступ до бази даних. Враховуючи, що окрім вмісту сайту йому потрібно було самому їсти, щомісячні витрати Кріса становили $ 3500.
При цьому у нього був добре розкручений сайт з трафіком приблизно 300 тисяч відвідувачів на місяць. Вгадайте, що зробив Кріс?
Кріс зателефонував хлопцям у Toyota і Honda і сказав: "Привіт, хлопці! Чи не хочете ви дати рекламу на моєму сайті? Я візьму з вас всього $ 35,000 на місяць".
З Honda відповіли: "Зазвичай ми сплачуємо за односторінкової рекламу $ 30,000 на місяць. Ви пропонуєте, щоб 300,000 ваших відвідувачів, що цікавляться покупкою автомобілів, побачили нашу рекламу? Це відмінна пропозиція! Звичайно, ми дамо у вас рекламу!"
Ось що означає пропонувати цільовий ринок! А $ 35,000 - це вже бізнес! У перший же місяць Кріс отримав дохід в $ 100,000.
Так ось як Кріс зробив бізнес!
Він витратив велику кількість грошей на початку створення свого популярного сервісу. Він створив свій сайт у вигляді порталу - він розкрутив трафік свого сайту, а потім, через 6 місяців, перетворив його в дохідну модель.
Але Кріс на цьому не зупинився. Він почав продавати через свій сайт страховки, книги, присвячені автомобілям, загалом, почав брати активну участь у партнерських програмах (це, до речі, не вимагає великих зусиль).
Менше ніж через рік після створення свого сайту у Кріса вже був 1 мільйон доларів на рахунку в банку і 1 мільйон, вкладений у венчурний капітал.
Тепер у нього великий офіс з безліччю службовців ...
Але ж він почав з нуля. Єдине, що у нього було - це ІДЕЯ!
(Ця історія взята з сайту http://www.marketingtips.com/)