Реклама в нашому житті займає одне з чільних місць. А серед рекламників побутує приказка «Реклами багато не буває». Якщо Вам подобатися складати, придумувати слогани, просувати, то реклама, безсумнівно, Ваша діяльність.
Для організації рекламного агентства Вам обов'язково потрібно офіс. Можна почати з самого простого і доступного Варіанта - оренда квартири. Для офісів орендують квартири на перших поверхах, в будинках розташованих поруч з магістраллю, поблизу із зупинками громадського транспорту. Якщо до зупинок йти більше 5-10 хвилин, то такі приміщення будуть ще дешевше. Хоча для Вас це не буде мати великого значення, і можна сміливо знімати віддалені квартири, тому що клієнти в більшості своїй будуть на особистому автотранспорті.
Друге питання - колектив. Потрібні бухгалтер, менеджер по роботі з клієнтами, організатор рекламних акцій. Автомобіль - особистий або з найманим водієм. Взагалі, при організації акцій Вам може знадобитися чоловік для встановлення обладнання, врахуйте це при прийомі персоналу, хоча, можливо, Ви зможете домовлятися з торговими точками про їх допомоги в таких речах.
Спектр послуг
Що і як може рекламувати Рекламне агентство. Думаю, що тут зрозуміла ширина питання. Але все таки наведу деякі варіанти. Взагалі, вижити може тільки агентство, в якому будуть зацікавлені в успіху співробітники, при цьому здатні креативно мислити. Тому дайте волю фантазії, знайдіть той варіант, який ще ні хто не знайшов і дійте. Але не обмірковуйте занадто довго, інакше будете спостерігати, як конкуренти вже почнуть втілювати цей задум у життя.
Промо-акції. Роздача листівок та буклетів на вулицях у місцях великого скупчення людей або біля магазину замовника. Від Вас буде потрібно запропонувати замовнику такі місця, знайти людей для роботи на вулиці (як правило, це студенти, але часто зустрічаються і дорослі безробітні люди, з часом у Вас буде напрацьований штат співробітників). Чим більше Ви зможете запропонувати, тим більше ймовірність згоди замовника. Для промоутерів (людей роздають листівки) необхідно підготувати спец одяг. Досить футболок і кепок, з логотипами замовника або двосторонні фартухи. Якщо замовнику це не потрібно, то Ви маєте право одягнути їх в свою уніформу, тобто з вашими логотипами і телефоном.
До них же належать залучення людей для виходу на вулицю в костюмах-емблемах (ведмідь, чобіт, мультяшні герої ...).
Організація презентацій. Презентації можуть бути різномасштабними, залежно від товару. Від столика для проб у супермаркетах і торгових комплексах, до оренди ресторанів, конференц-залів з організацією бенкету, фуршету, святкової програми.
Розробка фірмових знаків. Для цього у вашій команді повинен бути художник, що володіє комп'ютерними програмами для роботи із зображеннями. Ви можете запропонувати розробку унікальних логотипів, девізів, слоганів, емблем, відмінних знаків і багато іншого.
Організація рекламних оголошень. Ви можете стати посередником між замовником та телеканалами, радіо, газетами, журналами. Можна розміщувати рекламу на стендах, стовпах, призматронах, відеоекранах, в рядки, що біжать. Наприклад, одне агентство домовилося з містом про заміну табличок з номерами будинків на нові, світлодіодні. Вони встановлюють за свій рахунок таку конструкцію, вона має два «віконця», у першому номер будинку і вулиця, а в другому - рекламний блок - стаціонарний або рядок, що біжить. У рухомому рядку можна крутити кілька рекламних роликів. Відеоекрани і призматрони можна поступово набувати у власність їх вартість близько 250 000 рублів і більше, залежить від місця розташування.
Проведення опитувань. Теж може входити в послуги рекламної компанії. Часто перед випуском нового товару компанії проводять опитування з підтекстом, щоб зацікавити, а учасникам роздають подарунки.
Реклама
Навіть рекламному агентству потрібно реклама. Вам буде потрібно час, для того, що б знайти клієнтів. Де їх шукати буде залежати цілком від того, який спектр послуг Ви готові будете запропонувати. Ваша цільова аудиторія це компанії виробники, магазини, оптові бази. Найбільш вірний спосіб швидко знайти зацікавлених клієнтів це прямі продажі (мається на увазі, ваших послуг). Що ставитися до прямих продажів:
Інтернет розсилка комерційної пропозиції.
Поштова розсилка пропозиції та буклетів.
Телефонні переговори.
Особисті зустрічі.
Виходячи з цього, Вам буде потрібно скласти по телефонній книзі базу організацій Вашого міста і починати виходити на них для пропозиції послуг. Не обов'язково виходити на керівництво. У великих компаніях є спеціальна людина, котра займається рекламою, саме з ним і потрібно встановити контакт, переконати в тому, що працювати з Вами вигідно. Чим більше зустрічей Ви проведете, тим більше шансів у Вас отримати клієнта. За деякими бізнес навичкам можу сказати, що у Вашому плані має бути 5-6 зустрічей в день. 1-2 обов'язково зірвуться або перенесуться, і лише 1 з решти дасть позитивний результат, якщо більше, то можна з упевненістю сказати Ви відмінний парламентер.
Розрахунки
Усі витрати на рекламу оплачуються Вашим замовником, плюс відсоток або тверда сума для оплати Ваших послуг. Обов'язково повинна діяти система передоплати, інакше Вам доведеться постійно вкладати свої кошти і піддаватися ризику їх втратити.
Розрахунки з промоутерами повинні бути тільки після завершення робіт, крім того, не лінуйтеся обов'язково контролювати їх діяльність. Для цього достатньо зробити об'їзд точок роботи без попередження.
А ось співробітників дуже добре зацікавлювати відрядно-преміальною системою. Нехай у них буде оклад та премії за виконання плану. Тільки саме плану, а не просто кожного приведеного клієнта, в цьому випадку Ви ризикуєте отримати одного клієнта, який стане межею мрій Вашого працівника.
Ще залишається додати, що даний бізнес потрібно буде обов'язково легалізувати, тобто зареєструвати будь - яку організаційну форму (ІП, ТОВ - вирішуйте самі).